måndag 12 maj 2014

Jobba Jobba och lite morsdag på det!

Trädgårdsplaneringarna ska vara färdiga helst i går!

Det går ju inte, men eftersom vädret blir varmare och varmare så vill man ju ut på gården. Rekordmånga har i vår velat ha trädgårdskonsultering, vilket är roligt! Jag hinner runt och hjälpa väldigt många och de som jag kommer till får genast resultat och kan komma med motfrågor på plats och få andra idéer om det är något de vill ändra. 
Jag fick för en tid sen träffa dessa två underbara människor:


Jonathan Granbacka, känd från bland annat Strömsö, och hans fästmö Jannica Rönnqvist, som jobbar med inredning på Isku. De håller på och renoverar upp Broström's Bryggeri-det kommer att bli så fint! Det lilla jag såg av insidan gav verkligen en försmak av hur det kommer att bli när det är klart!

H E M T R E V L I G T

med mycket känsla

Jag tror jag ska "råka köra förbi" där nån dag senare och "råka se dem på gården" - och då bara måste jag ju svänga in och hälsa på ;)
Sen hade jag i går en så skön morsdag. Jag fick ha sovmorgon, fick frukost på sängen och blev uppvaktad av barnen och mannen. Äldsta sonen hade gjort en fin teckning av mig med en rosa klänning på och där yngsta syskonen också fick vara med :)


Av allihopa fick jag en klocka som jag en tid velat ha! I roséguld. Så fin jag ska va :)


Ha en bra början på veckan allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar