tisdag 7 oktober 2014

Nytt skyltfönster vid Hair House i Gerby

Cotton Ball Lights vid Hair House i Gerby!



Jag är så glad att småföretagare här har viljan att hjälpa varandra! Mia som har Hair House i Gamla Vasa och numera även i Gerby föreslog ett samarbete oss emellan, och det tyckte jag var en jättebra idé! Förstås!
Det gynnar ju oss båda: jag får visa upp min produkt och Hair House får ju snygga skyltfönster ;)


I Gerby har de stark accentfärg på dörren och detaljer inne i frisörsalongen, så här passade det jättebra med Cotton Ball Lights i svart, vitt och rött.  




Det finns ju så jätte många olika färger av CBL så man kan kombinera på många olika sätt och ändra färg efter årstid eller humör!

Många har redan köpt via Hair House en egen slinga, och nu finns de till försäljning både i Gerby och i Gamla Vasa! Jag fyller på med färger hela tiden-men är det någon speciell färg kombination som önskas så kontakta mej så ska vi se vad vi kan fixa!

Ha en bra dag-och boka gärna tid till Hair House så får du besöka deras fina salonger och på samma gång köpa hem en slinga Cotton Ball Lights!

Klicka på logon så kommer du direkt till hemsidan:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar