söndag 15 juni 2014

Inredning och blommor

Fast inredning för mig ÄR också blommor! Det piggar upp och ger, om man vill, en bra färgklick i 
huset.

Nu har jag fått nöjet att delta i ett evenemang vid blomster- och inredningsbutiken Amalia i Vasa centrum. Jag har varit dit ett par gånger före  och även till butiken som de har i Oravais. 


Här ser ni ägarinnan Anna längre bak i bild. Hon berättade att de har för snart ett år sedan öppnat webshop också, och att det finns en Amalia butik i Nykarleby också.



Jag har varit hit och köpt blommor och inredningsprylar tidigare-och sista gången som jag var hit så följde en sådan här tavla med mig hem. Den blev en inflyttningspresent åt våra bekanta som just har byggt hus.



Sådan här kunde ju även passa väldigt bra som present! Fint bubbel i glasen :)



Amalia har även blomsterbinderier att erbjuda. Förutom att de gör buketter så gör de även begravningsbuketter och bröllopsbuketter.
De som följt min blogg så vet att jag är svag för hortensior… Och här fanns ju några som gärna skulle ha fått komma med hem!






Inredningsdelen bestod nu av mest mindre objekt, men i tankarna fanns att även kunna erbjuda större saker som tex möbler.
Men här fanns så mycket så jag såg någonting nytt hela tiden!




När vi skulle åka hem så fick vi med oss varsin överraskningspåse! Så jag hade två Amalia påsar med mig då jag kom ut, en för inköp och en med överraskning!


Det var flera som inte visste om Amalia före de nu kom dit.
Har du varit till någon Amalia butik?


*Inlägget publiceras i samarbete med Amalia*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar