onsdag 18 februari 2015

Jurlique

Efter en lång paus som inte egentligen skulle vara paus så är jag här igen! Och med världens bästa grej. Jurlique!


Före julen så fick jag vara med vid ett besök hos Home of Kikas* i Replot. Marika som har skönhetsvård och butik så hittade Jurlique för en tid sedan och blev fast. Precis som jag. Jag brukar inte orka sköta om huden som jag borde och det lockar ju inte heller att göra allt man borde då man inte märker någon skillnad fast man gör det. Fast nu är det ändring på detta! Jag köpte hem produkter med mig och tänkte att nu ska jag försöka mej på det här. Jag har hört så mycket bra om Jurlique, och alla kan ju inte ha fel. Och det hade de ju inte heller. Efter att jag använt Jurlique, morgon och kväll, måndag till fredag, så märkte jag en STOR skillnad i hud tonen. Jag har haft problem med ojämn hud ton och nu kände jag inte igen mig själv. Jag såg så blek ut i ansiktet-eftersom jag inte längre var flammig och röd ;)


Nu är utmaningen bara att orka fortsätta med detta. Det märks nämligen direkt om jag har slarvat. Vilket i och för sig är bra, eftersom jag snabbt börjar på igen.


Köpte även Lavendel olja åt dottern, eftersom hon, precis som jag, har atopisk hud. Alla Jurliques produkter är ekologiska och det känns väldigt bra eftersom vi smörjer oss ofta i det här huset. Nu vet vi vad huden absorberar. 


Har ni provat Jurlique?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar