onsdag 9 juli 2014

Ivana Helsinki

Mina nya Ivana Helsinki skor! 
Så bekväma och så snygga. Jag har tänkt på den sedan i lördags då vi var på mode brunchen (läs om den HÄR). Och i dag före lunchen på Seglis så for jag in till stan och gick till Kookenkä för att se om de ännu fanns i min storlek-och det gjorde de ju! (Dessa och två andra skor ;)


Tack Tuula för att du hjälpte mig med fotograferingen :)


Fick många snälla komplimanger för klänningen, som passade väldigt bra i denna miljö. Sonen sa då jag skulle åka hemifrån: "Mamma klänningen ser ut som havet!", och det gör den faktiskt. Då jag rör mig så rörs klänningen så den ser ut som den vågar. Svårt att förklara, men väldigt passande!








Väldigt passande dag att äta "vid havet"!
Har ni varit till Seglis i sommar?

4 kommentarer:

  1. Oi kun hienot kengät ja mekko! On ollut hauska lukea postauksia teidän Seglis -lounaasta, kiva kun järjestit sen, vaikken itse päässyt mukaan :) Mukavia kesäpäiviä sulle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitoksia <3
      Meillä oli tosi mukava siellä kyllä! Ehkä pääset seuraavalla mukana!
      Mukavia kesäpäiviä sullekin!

      Radera
  2. Vad snygga skor!
    Tack för senaste :)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack <3 Jag trivs riktigt bra i dem :)
    Och tack själv för att ni kom, det var trevligt att träffas!

    SvaraRadera