torsdag 21 augusti 2014

Kom ihåg vårt "Bloppis" på lördag!

Som jag skrivit här tidigare så ordnas det ett blogg-loppis här i Vasa på lördag, 23.8. Klockan 10 går startskottet och då kommer borden att tömmas på två röda! Hoppas vi i alla fall ;)
Eftersom vi ännu har så småa barn så kommer min plats att innehålla, förutom egna kläder, mycket babykläder-för både flicka och pojke. 


Vilket jobb det är att sätta lappar på alltihopa :)

Här finns allt från halare till bodys och byxor. Främst i storlek 50-86. Det finns märken som Blingo, POP, Villervalla, Maxomorra, Me and I, Reima, Geggamojja, Lindex, H&M osv.


Hoppas att det är fint väder så jag får stå ute hela dagen! Det ser ju bra ut med prognosen åtminstone :)

Efter rensningen i egen garderob har jag hittat jackor, byxor, tröjor osv. Många kända märken som Ralph Lauren, Peak Performance, Boomerang, Karen Millen, Tiger of Sweden, Tommy Hilfiger osv! 



Så då ses vi på lördag då, visst?

På Handelsesplanaden 10, i gränden, vid Ylikiva!
Kom ihåg att ta med kontanter eftersom vi inte har möjlighet att ta kort!


2 kommentarer:

  1. Jag kommer springandes mot de små pojkkläderna !!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt! Jag känner igen dig då på att du springer hårdast ;) Vi ses!

      Radera