måndag 13 oktober 2014

Bortskämd för en kväll

Åh vad det kan vara roligt att bli lite bortskämd ibland. Det blev jag i lördags vid Hair House i Gerby!
Vi var flera bloggare ifrån Vasa som hade blivit inbjudna till en kväll med behandlingar, tilltugg och sen även (limousin!) skjuts in till stan!




Eftersom jag jobbar mycket hemifrån och är mycket "hemmafru", så är ett sådant här avbrott i vardagen väldigt välkommet!
Och då menar jag inte bara behandlingarna, utan även att få alla nya bekantskaper! Jag är en social person som inte kan vara många dagar utan socialt umgänge. "Många dagar" redan var ju att ta i...


En av behandlingarna som jag genast anmälde mig till så var att få testa nagellack som ska hålla i flera veckor! Det är ju svårt att tro då jag själv kan ha nagellack i typ två dagar före jag behöver byta eller bättra på-om det går. Hittills har det hållits åtminstone :)



Sen fick jag hand-massage och även min frisyr tillfixad. Här nedan ser ni utgångsläget.


Och här är frisyren ännu under bearbetning-om ni vill se slutresultatet så klicka gärna in på mitt Instagram konto HÄR*!


Alla fick sen en "goodiebag" med sig hem med produkter från L'oreals fina produktserie Kérastase. De ska bli kul att testa eftersom jag annars är väldigt trogen Redken användare. 
Dessa produkter från L'oreal är speciellt utvalda för mitt hår så vi får se! Jag får återkomma till det ämnet då jag fått dem testade ordentligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar