lördag 4 oktober 2014

Lars Winnerbäck i Vasa

I går fick jag prova mina nya Clarks Kendra skor! Så, jo, jag gick och provade dem som jag skrev om HÄR* ;)

L O V E  T H E M !


Kvällens outfit:
Klänning: Henri Lloyd
Scarf: Marimekko
Skor: Clarks


Vi var och lyssnade på Lars Winnerbäck som höll konsert i Vasa. Jag köpte biljetter första dagen de kom till försäljning, för jag har väntat länge på att få höra honom live! Jag hade köpt fyra biljetter och vi hade ett annat par som skulle komma med men det blev ändringar i planerna. Som tur är finns Facebook och jag satte ut där om någon var intresserad av att komma med. Flera skulle ha varit intresserade :) Men jag hade bara två extra biljetter :)




Sedan gick vi till nya Gustav Wasa och skulle prova på nya Gastropub och äta och dricka lite. Men många andra hade tydligen tänkt samma tanke så vi fick stå :) Det går inte så bra att äta då... Men en av fördelarna med att känna de som har stället är att vi fick gå och sitta i ett kabinett och fick servering där! Tack för det Linda! 

Vi tog alla "Räksallad med pocherat ägg" vilket var ett bra val, alla var nöjda! Så den kan rekommenderas :)


Skulle ha fått min nya leverans med Cotton Ball Lights i går, men vet inte vart de lämnat, så då tänker jag ta en dag ledig från jobbet och rå om huset lite i stället! Det blir lite åsidosatt då det finns så mycket annat att ta itu med.

Ha en skön lördag allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar