tisdag 15 mars 2016

Första dagen

Nåja, nu har jag klarat av första dagen. Och måste ju fråga mej själv varför jag inte alltid börjat morgonen med en promenad? Så skönt det var. Beror det sen på att solen börjar titta fram eller för att kroppen får röra på sej direkt från morgonen - det ska jag låta vara osagt. Skönt var det.


Sen har jag svårt att vara hungrig. Så det var jag inte :) Jag nämnde ju listan som var tillåten-och så handlade jag hem många saker från den. Passade bra med en kontorsdag första dagen så fick jag sitta bredvid skålen och plocka i mej. (Nu är ju inte det här "idealet" om du vill använda detta program till att gå ner i vikt-men det har ju inte jag som mål). 
Energin då- jo jag skulle ju faktiskt säga att jag märkte skillnad första dagen. Jag började dricka aloe veran ca 1,5 veckor före jag började själva programmet. Detta valde jag att göra för jag har druckit aloe vera förut och vet hur bra det är för min kropp. Och för att det inte skulle vara så stor omställning att börja med allt på en gång. Största orsaken till det pigga (eftersom det bara var första dagen) skulle jag tro är promenaden, sen hör det även en tablett till detta C9 program som ger extra energi på samma gång som den rensar ur kroppen-så den kanske också hann göra påverkan.


Eftersom jag gör mat åt barnen och visste att det kommer att vara svårt att inte äta då de äter så köpte jag med mej ingredienser (från den tillåtna listan) och gjorde en sallad åt mej själv. Enda här som inte skulle varit tillåtet är broilern... Här ser det väldigt mycket ut-men det var kanske ca 70g (broiler alltså) så det ser mera ut än vad det egentligen är. 


Ska bli intressant att följa detta program nu i 9 dagar! Jag har sån inspiration så det är riktigt kul!
Nu ska jag iväg och hämta barnen och så åker vi och hälsar på deras mormor-vi får passa på att vara ute där nu då det är så här fin dag! 

Någon som känner sej sugen att hoppa på programmet? Ta kontakt med tex : http://www.myaloevera.fi/aloeonline/fi/start/
så hjälper hon dig att komma i gång!

Detta är ett blogg samarbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar