onsdag 17 september 2014

Lyckat bröllop med Enjoy Candles!

Att hyra ljus till bröllop är inte så vanligt här.
Nu då jag har sålt Enjoy Candles en tid och sett många bilder från bröllop och fester där de är med, så har jag sett att det är ganska vanligt i Australien och Sverige.



 6.9 var det bröllop på agendan för Jenny & Jonathan och då hade de Enjoy Candles på borden. Här i Österbotten har det nu börjat skymma tidigt om kvällarna så ganska fort så får man fin stämning av ljus. Eftersom Enjoy Candles har 3 LED lampor som flimrar i osynk så ger det ett väldigt verklighetstroget sken. 

En av fördelarna med LED ljus på bröllop så är ju förstås att man inte behöver vara oroliga för att nån ska stöta i dem eller att något barn ska bränna sig. 
Brudparet var väldigt glada över att inte behöva oroa sig för ljusen då dansen började ;)

Alla foton här är tagna av fotografen Ann-Britt Pada som jag också har anlitat flera gånger. (Med sin sprudlande glädje och entusiasm så fick hon hela familjen Hoijar att lyckas på kort ;)
HÄR* kan ni se vår familj och hennes hemsida! 


Det vackraste jag vet
Är att se dig när du sover
Här råder stilla frid
Och jag glömmer både rum och tid

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig

...
-Sång med Cecilia Vennersten-

Och med de raderna så önskar jag Jenny och Jonathan lycka och evig kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar