torsdag 25 september 2014

Korkokenkäkävelyilta!

Alltså att gå med högklackade skor! Jag älskar ju skor! Jag blir så glad att jag började blogga då jag får vara med om så mycket roligt! Och träffa så många underbara personer!


De som hade ordnat detta tillfälle visste vad en kvinna vill ha! Nåja, det var faktiskt en del av oss som inte gillade höga klackar-åtminstone inte att gå med dom ;)


Men alla provade och vi fick tips och råd om vad vi ska tänka på bland annat då man går med klackar. Jag fick även veta vilken kroppstyp jag är. Ett rakt H. Vilket innebär att jag är lika bred vid axlarna som vid höfterna och att jag kan klä mej hur jag vill! Tänk de-det finns inget fel :) Och att jag ska använda stora smycken. Det gör jag väldigt sällan, men kanske det blir en ändring på det nu då!


Dessa skor hade jag på mej i går. De som jag köpte för nån vecka sen. Se dom bättre HÄR*!
Men provade ett par skor i går som var oslagbara i bekvämlighet när vi talar om högklackade skor! Clarks modell Kendra. Och så snygga! De fanns ju inte i min storlek men en fågel har meddelat mej att de finns undansatta i mitt namn i en butik här i Vasa så dem ska jag ju naturligtvis åka och prova i morgon! Så får vi se då om min skosamling utökas ytterligare ;)

T A C K till Tuula och Kati som ordnade detta! 
Jag gör gärna om det! Anytime ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar