söndag 23 november 2014

Kérastase från Hair House

Kommer ni ihåg inlägget om hur jag blev bortskämd för en kväll*? Det var i oktober som jag var bjuden tillsammans med andra bloggare i Vasa på en helkväll hos Hair House* i Gerby. Sådana trevliga kvällar vill jag gärna ha flera av tack!
Om ni kommer ihåg detta så kanske ni även minns att vi fick med oss varsin goodiebag hem. 
Detta innehöll min:


Nu har jag haft tid att prova på serien en tid och det första jag föll för var ju färgen på flaskorna och burkarna-är de inte fina? Må så vara om det är för att det varit så grått och trist en längre tid så det kan vara för att färgen piggar upp allt det grå ;) Men sen då jag öppnade schampo flaskan så kom doften! Åh så gott de doftar! 
Jag berättade ju att jag annars nästan enbart använder Redken's produkter och inte tänkt tanken att byta eftersom jag varit så nöjd. Nu säger jag inte heller att jag kommer att byta, men OM jag skulle tvingas byta så ligger nog dessa nära till hands att bli mitt första alternativ :)
Enda minuset som jag kan komma på är att de löddrar aningen mindre än de jag använder nu, och av någon underlig anledning så tycker jag om lödder :)
Ett annat plus, till Kérastase's fördel är ju igen då flaskorna. Lyxförpackningar! Redken's flaskor är faktiskt ganska så tråkiga ;)


Vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar