torsdag 6 november 2014

Kom och hälsa på, vi har öppet hus!

Jag har i samarbete med det ekologiska klädmärket blingo* öppet hus ännu i dag, i morgon och på lördag! Så om ni har vägarna förbi Klemetsögatan 11, Vasa, så kom in!

Anna Påfs som hämtade blingo till Finland, och nu mera är kundtjänstchef i hela Norden, har kontoret här i Vasa och hit kan man komma och se och prova kläderna. Blingo är ovanliga på det sättet att de kommer ut med fyra (!) kollektioner per år, så det är alltid roligt att komma in via och se vad som kommit nytt!
Min favorit då N & M var småa var blingo filten, och den har jag därefter nu köpt som gåva åt alla våra bekanta som fått baby :)
Blingo har även börjat med lite inredning. Som denna ursnygga lykta som kommer i två storlekar.

(tagen med mobilkamera)

Här ser ni barnkollektionen. Alla kläder är så mjuka och sköna eftersom de är ekologiska, och de blir bara mjukare för var gång man tvättar dem :)


Eftersom jag får låna in mej i blingos kontor, så är det inte mer än rättvist att jag, då jag är här, är reklampelare för dessa underbara kläder! Tänk vilket underbart jobb att "visa" kläder ;)
Detta var gårdagens outfit:


Dagens outfit:


Här syns kjolen bättre som jag har på mej i dag, fina detaljer i sömmarna. Min är svart-grå och färgen heter Caviar och den sitter som en smäck!


Sen har ju jag också mina produkter här på plats, Cotton Ball Lights i alla färger, Enjoy Candles och mina fasadsiffror :)




Så kom in via och hälsa på!

Torsdag 6.11 kl. 10-15
Fredag 7.11 kl. 10-15
Lördag 8.11 kl. 12-16





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar