fredag 14 november 2014

Puutarhasuunnittelua Vaasassa

Trädgårdsplanering i Vasa. Ja, det är det som jag gör-och vad jag gillar mitt jobb!
Vem kan vara annat än glad då man får göra det man tycker om?


Nu har jag dessutom en praktikant med mig och vi kommer jättebra överens :) Var lite nervös inför tanken att ha någon annan med i jobbet då jag fått mina egna vanor och sätt. Fast kul med feedback om egna idéer och bra att ha någon att brainstorma med-det funkar inte så bra då man gör det själv har jag märkt ;)


Hade Lena att ta med något som hon planerat så jag får se hur hon jobbar-och se vad fina hon har målat dessa! Kanske hon kan lära mig ett och annat också ;)


Lena Lindgård studerar vid YA! och jag har bedömt henne ett par gånger vid yrkesexamenstillfällen, det var vid det senaste av dessa som hon frågade om jag kunde tänka mig att ta emot en praktikant. Och eftersom det nu råkade sig så att jag har några planeringar att beta av så visste jag ju att jag hade jobb åt henne och att hon får se olika planeringar från början till slut. 
Denna planeringen är en övningsuppgift som hon gjort som skolarbete. Målad på två olika sätt.


Och senast i går fick jag mail av ett fastighetsbolag som ville planera om ett litet parkområde nu, och ännu går det jätte bra. Nu är faktiskt bästa tiden att planera så har man sin planering klar i god tid före man ska börja sätta spaden i marken i vår :) Så ta gärna kontakt om det är något som Ni behöver hjälp med!
Ni kan gå in på min hemsida www.hoijar.fi* och där klicka på "Ta kontakt", lämna där era uppgifter så kontaktar jag Er så ser vi vad vi kan hitta på tillsammans för lösning för just Er trädgård!

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar